tisdag 3 november 2009

Samtal om min utveckling


Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal/medarbetarsamtal med min närmsta chef. Det kom lite hastigt på eftersom vi just kom tillbaka efter höstlovet och kallelsen skickades mot slutet av förra veckan (jag läste den idag).

Jag sitter här och försöker komma på vad jag har att säga angående min utveckling. Kanske ska jag ta med mig långa listan för att se vad vi kan utveckla där?

En sak vet jag i alla fall helt säkert! Chefen kommer att vara glad att se mig!
...eller...jag är i alla fall ganska säker... hrm...
...alltså.......någotsånär....säker...
...hm...man kanske borde baka nåt....?!

2 kommentarer:

  1. Var ärlig, ta ansvar för dina egna behov, våga ställa krav. En bra ledare lyssnar och förstår. Ansvaret ligger alltid hos den som har makten. Lycka till!
    Ps Min rektor är jättebra! Ds

    SvaraRadera
  2. Tack Janne! Det var bra ord att läsa nu när det är 20 minuter kvar.
    "Ansvaret ligger alltid hos den som har makten" Bra! Och bra att tänka på för oss lärare gentemot våra elever.

    SvaraRadera